Montag, 9. November 2009

love love love love love love love

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

after waiting 3 years for The Horrors i saw them last friday live in Cologne
the opening act S.C.U.M. was amazing too

Kommentare:

  1. Ich habe das Gefühl die könnten meine Söhne sein. Aber es gibt Mamas die finden so Jungs sexy. Gott bin ich dirty.

    AntwortenLöschen
  2. vielen dank für den tipp, selbst wäre ich da nicht drauf gekommen nach zu sehen. das ist schon viel wert

    & zu the horrors: ich wünschte ich hätte diese streichholzbeine!!

    AntwortenLöschen
  3. ich würd ja sogar fast so weit gehen zu behaupten, dass s.c.u.m. besser als the horrors waren!

    AntwortenLöschen
  4. oh das shirt.
    aber die sehen soooo klein und zerbrechlich aus...

    AntwortenLöschen
  5. fantastic pictures! i love the fourth one especially

    AntwortenLöschen
  6. wooow cool! :) i saw them this summer! and S.C.U.M. are really amazing too! :)
    ohhhh and to answer to your comment:...
    HELL YEAHHHHH HE'S SEXY! i can understadn you're in love, i'm too ahah!
    i hope i'll see you soon, well i wish i could come to see you in germany coz i only came once and i would really love to go back !!!! :)
    so what's going on in your life at moment?!!!
    cheers
    camille xxx

    AntwortenLöschen